Wednesday, December 5, 2012

142



خیلی کیری هستید میدونید چرا به این دلیل که وقتی یکی رو وابسته می کنید و قول وفلان میدید بعد که طرف میاد دنبالتون میگید بیشعوره یه لحظه اجازه فکر کردن به گوهی که خوردین و دلی که شکستین نمیدین که اون بیچاره چه حال روحیه بدی ممکنه پیدا کنه از رفتاری که بعد از سالهای طولانی و کلی اعتماد بهتون باهاش کردین اون تو حال طبیعیه خودش نیست نمیدونه چکار میکنه که هی زنگ میزنه یا پی ام میده میخواد تلاششو بکنه هنوز باورش نشده ولش کردین تو یه خلسه ی دیوانه مانند هست تا مدت ها و اکثرا اخرای عمر دچار انواع بیماری های اعصاب میشن از خواب و خوراک میوفته داروها ضعیفش میکنن اونوقت میگین اینکه زنگ بزنن نخوای جواب بدی بیشعوریشونو میرسونه اینکه پی ام بدن و از ترس اینویزیبل شین نشانه ی بیشعوریه طرفه حالیتونه من یکی ازون بیشعورها هستم؟ریدین تو کلمه ی بیشعور وغرور ادمای بدبختی مث من نه از خانواده دلخوشی دارم نه از پول نه از عاطفه و وفاداری که بهش دلخوش بودم خیلی کیری هستید که به من میگید بی شعور میفهمید؟




No comments:

Post a Comment