Tuesday, July 24, 2012

evet. yaklaşık iki aylık tatil süresini doldurduğumuz bugünlerde ankara'da sıkıntıdan çıldırayazmakta olduğumdan en son çareyi fotoşopla oynaşmakta - evet oynaşmakta buldum. dizayn dersinde sondan bi önceki projemiz drive filminin soundtrack'inden bi şarkıyla ilgiliydi ve ben projeyi küfürler ederek, son dakika çıktıda sıkıntılar çıktığından saçımı başımı yolarak üstelik de geç teslim etmiştim. neyse aylar geçti işte şimdi bakıyorum da her yerde drive var arkadaş. her yerde karşıma çıkıyor film. izlemek de istiyorum ama öte yanda da gurur yaptım, acılı zamanlarımın üstüne basıp geçmek istemiyorum. BÖYLE DERİN PROBLEMLERİM VAR BLOG.

annemler de amasra'ya gitti bi haftadır bulaşık yıkamaktan helak oldum yemin ediyorum. hayatımda yıkamadığım kadar borcam ve tava yıkadım. makineye koyamıyoruz çünkü onları VE NE HİKMETSE YAPABİLDİĞİM KISITLI YEMEKLERİN DE HEP ONLARDA YAPILMASI GEREKTİ. 

kendimi çok çok çok çok çok nemli hissediyorum ve avea hala en büyük sevgilim.








No comments:

Post a Comment